DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI W ZARZĄDZIE DRÓG POWIATOWYCH W TOMASZOWIE LUBELSKIM
Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: www.zdptomaszow.plStatus pod względem zgodności
Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Zamieszczone na stronie głównej informacje w postaci artykułów lub załączników nie są dostępne cyfrowo w całości: zostały opublikowane przed 23 września 2018 r. lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 16 września 2020 r.
Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2020 r.Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Mariusz Malec, e-mail: sekretariat@zdptomaszow.pl.
Kontaktować można się także telefonicznie pod numerem 84 664 22 73.Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementu.
Można również żądać udostępnienia informacji w sposób alternatywny, np. poprzez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu lub opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji.Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie strony internetowej lub aplikacji oraz sposób kontaktu.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie nie później niż w ciągu 7 dni. Jeśli nie jest to możliwe, należy poinformować wnoszącego o przyczynach i terminie realizacji, który nie może przekroczyć 2 miesięcy.Po odmowie można złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa RPO: https://www.rpo.gov.pl/Informacje uzupełniające
Data publikacji strony: 21 lipca 2006 r.
Data ostatniej aktualizacji: 10 lisopad 2025 r.
Ostatni przegląd: 10 listopad 2025 r.
Dane teleadresowe:
Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim
ul. Lwowska 54, 22‑600 Tomaszów Lubelski
Tel./Fax: 84 664 22 73
E-mail: sekretariat@zdptomaszow.plDostępność architektoniczna
Budynek Zarządu Dróg Powiatowych posiada jeden podjazd do wejścia głównego, który nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Obiekt nie ma wind ani toalet dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do budynku odbywa się po dwóch stopniach.Korytarze w budynku mają szerokość 2,0 m, co umożliwia swobodne poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich.
Nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, natomiast informacje o wydziałach i pracownikach umieszczono na tablicy informacyjnej.Do budynku można wejść z psem asystującym lub przewodnikiem.
Osoby z niepełnosprawnościami mogą umówić asystę pracownika – telefonicznie: +48 (84) 664 22 73.Parking przed budynkiem jest dostępny zarówno dla pracowników, jak i interesantów.
Dostępność komunikacyjna
Osoby niesłyszące mogą kontaktować się za pośrednictwem:
wiadomości e-mail: sekretariat@zdptomaszow.pl
elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP:
link do profilu urzędu ZDPTomaszówLubelski
Zarząd Dróg Powiatowych nie posiada tłumacza języka migowego.
Koordynator do spraw dostępności
Za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami odpowiada Koordynator do spraw dostępności – Pan Mariusz Malec.
E-mail: sekretariat@zdptomaszow.pl
Telefon: 84 664 22 73Wnioski o zapewnienie dostępności
Wnioski można składać:
osobiście – w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim,
drogą pocztową – ul. Lwowska 54, 22‑600 Tomaszów Lubelski,
drogą elektroniczną – sekretariat@zdptomaszow.pl